Een emmer met sla en mind het putje - Reisverslag uit Casper, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Een emmer met sla en mind het putje - Reisverslag uit Casper, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Een emmer met sla en mind het putje

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Casper

Vanuit Casper zeggen we hallo; hallo.

Vanmorgen zijn we allebei voor de wekker wakker geworden. Onze biologische klok was denk ik een beetje in de war.
Maar daar door wel rustig wakker kunnen worden en de spullen kunnen inpakken.
Op naar de lobby om te wachten tot de deur open ging en een grote meneer het hotel binnen kwam stappen. Ja, inderdaad het was Dirk met daar achteraan Ria. Na een uitgebreide begroeting (je zag de Amerikanen kijken; 3 zoenen? That's way to much? Nee hoor, dat is gewoon lekker Hollands), kreeg Gert zijn verjaardagscadeautje: een mooi shirt van Pikes Peak.

Koffers ingeladen en hup de auto in naar Casper. Maar eerst een ontbijtje scoren, want hoewel we vroeg op waren, het ontbijt was ook vroeg op.

Met een Uturn ("ooh wacht Gert en Liz moeten nog ingeschreven worden bij Alamo", dus hup terug), naar onze vriendin Wendy gereden. Zij heeft een lekker ontbijtje gemaakt: eggsandwiches. De bestelling van Gert en Liz was een combomenu. Wij begrepen dat er dan drinken bij de sandwich zat. Dit was ook zo, maar ook meteen aardappelschijfjes. Dat vonden wij niet echt nodig op onze nuchtere maag, maar goed kleinigheidje heb je;)

Na een rit van 3 uur en een tussenstop voor wat lekkers en een wisseling van chauffeur, zijn we in ons hotel in Casper.

Het is een mooi hotel. We werden zelfs gebeld op onze kamer of onze kamer wel beviel:-o. Erg aardig! Daarna lekker van de glijbaan in het kinderzwembad. Ria en Liz hebben zich verdiept in de nationale sport: basketbal. Maar nu in het water. Uiteraard waren zij erg goed en scoorden zij de ene driepunter na de ander (uhum het was inderdaad die ene. Maar sssst... niet verder vertellen). Na al die inspanningen moesten we even ontspannen in de hottub.

We hebben net gegeten in een steakrestaurant. Hier krijg je vooraf een broodje met sla. Op zich niet bijzonders (al krijg je dat in Nederland niet), maar je kreeg de sla in een emmer!! Zoooo bizar! Omdat wij al dachten dat jullie het niet zouden geloven hebben we er uiteraard een foto van gemaakt. Dus nee, we waren niet de tafel aan het boenen, maar kregen sla in een bucket. Is weer eens wat anders dan een ice bucket challenge;)

Nu is het hier 20.47 en gaan zo de luiken dicht.
Wij wensen jullie een fijne dag en tot morgen.

Liefs,
the Takkies.

P.S. het mind het putje verhaal is niet echt uit te leggen. Typisch geval had je bij moeten zijn. Mja dat is niet zo makkelijk dus vandaar een korte uitleg. Ria en Liz schoten vanaf een putje in het zwembad naar het basket. Als Ria schoot, stond Liz dichtbij het goal en zei Ria:"Mind your head". In de hottub verspraken we ons en werd er al snel geroepen: "Mind het putje" (ja, he?! Je had er bij moeten zijn;))

• 21 Juli 2015 - 07:32

Hanneke:

Haha, die sla in emmer bevestigt ongetwijfeld Diks overtuiging dat sla konijnenvoer is! ;-)

• 21 Juli 2015 - 08:17

Mams:

Hahaha , leuk verhaal . Maar inschrijven bij Alamo ? Jullie hotel ?

• 21 Juli 2015 - 09:02

Ans:

Leuk weer dit verslag !!!! En idd ' bijzonder ' zo'n emmer sla !!!! : )

• 22 Juli 2015 - 08:03

Gert En Liz:

Dank jullie wel:)
    Ik denk het wel Hanneke, ssst misschien leest hij het niet;):P
    Alamo is het verhuurbedrijf van de auto. We moesten ons als autobestuurders bij laten schrijven, anders mogen we de auto niet besturen. Want doe je het wel zonder bijschrijving kun je een boete krijgen. En hier is afwisselen met rijden wel fijn:)

Tags: Casper, emmer