Pssssstttttttt...... - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Pssssstttttttt...... - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Pssssstttttttt......

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone

Vandaag geisers op het menu, oude, depressieve, een weesje, een mini, een hoge en een hele natte. We hebben ze allemaal voorbij zien komen.
Oftewel vandaag was het eerste gedeelte van Yellowstone aan de beurt om verkend te worden.
Om bij Yellowstone te komen moesten we eerst hobbelen en bobbelen over de offroad van Grand Teton NP. Dit park gaan we ook nog bekijken, maar ja je kan jezelf helaas nog niet in tweeën delen (aan de andere kant zo kun je optimaal genieten) en dus zijn we begonnen met Yellowstone;)
Nadat alles lekker door elkaar gehusseld was kwamen we aan bij een dam. Hier hebben we rond gekeken en mooie foto's gemaakt. Daarna door naar Old Faithfull. Een bekende geiser in Yellowstone. Om de zoveel tijd moet de ouwe ff gelucht worden en spuit hij zijn gal (nja,... water).
Veel mensen zijn aanwezig om het uitje van opa te bezichtigen. Het viel Liz een beetje tegen. Zij had meer geweld en lawaai verwacht (denk aan Bellagio fonteinen). Maar goed dit was ook mooi. Daarna een trailtje gelopen waarbij de andere geisers aan bod kwamen. Wat een hitte komt er uit die dingen, maar vooral wat een stank (voor de heren van der Linden: denk aan jullie bierpoepies). Dit is natuurlijk de zwavellucht die vrij komt. Maar toch ruik ik liever gewoon ei, dan rotte ei.
Na nat gespoten te zijn door een brutale geiser, kwamen we een squirrel tegen. Deze was totaal niet onder de indruk van de stank en de mensen en dus kon Liz een onsie met het beestje maken.
Na de hike terug naar het hotel.

Nu nog even lezen en dan slapen. Morgen vroeg op voor Yellowstone 2.0

Liefs,
the Takkies

• 23 Juli 2015 - 20:52

Mams :

Wat super leuk om zon beestje vlakbij je te zien . Gaaf hoor ! Veel plezier morgen xx

• 23 Juli 2015 - 23:05

MariekedG:

Heel leuk familie takken! Wil ik ook graag een keertje zien. Veel plezier met yellowstone 2.0!