Gele Steen 2.0 - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Gele Steen 2.0 - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Gele Steen 2.0

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone

Vanmorgen vroeg op, omdat vandaag Gele Steen 2.0 op het programma stond. We zitten in hotel op ongeveer 3 uur rijden (tsja, wij hadden begrepen 1 uur) van Yellowstone af. Dus daarom vroeg op. Vandaag gingen we voor de Mammoth Springs. Ook geisers, maar dan op een hoge berg gelegen. De eerste geisers waren zeg maar op vlak grond gebied en deze geisers op een soort berg.
De nodige tussenstops gemaakt. Zo ook bij Black Sand Basin. Hier was het een stuk minder toeristisch, maar wel veel geisers.
Uiteindelijk aangekomen bij de Mammoth Springs. Hier hebben we snel rond gelopen, want de lucht is echt niet te harden en het was prut weer.
Ja ja, lang gevlogen en dan hebben we prut weer; regen, hagel, koud, oftewel typisch Hollands. Dus na een versnapering, de lange weg terug naar het hotel.
Op de weg terug ook nog een paar keer gestopt. Dit omdat je mensen langs de weg ziet staan met hun apparatuur in de aanslag. Dat kan maar één ding betekenen: Er is wat te zien. Is het een beer, een wasbeer, een berggeit, een eland, een elk of een vliegtuig?........
Wij hoopten stiekem op een beer, maar het waren 3 elken (een elk is een soort groot uitgevallen hert).
Vanavond hebben we boodschappen gedaan voor morgen, want dan gaan we hiken.
Helaas gaan Dirk en Ria niet mee. Zij houden een rustdag, want Ria is erg verkouden. Hopelijk helpen de ingeslagen neusspray, grieptabletjes en de nodige zakdoekjes en kunnen zij ook weer optimaal van de vakantie genieten.

Slaap lekker.

Liefs,
the Takkies

• 24 Juli 2015 - 08:48

Ans:

Hoi, leuk verslag weer !! Suc6 met hiken !!

• 24 Juli 2015 - 09:09

Gea:

Ha Takkies, wat een leuke foto's sturen jullie op. Jammer van het weer, maar dat zijn we gewend toch? Hier is het erg wisselend waar ook warme dagen bij horen. De poezen zijn heel tevreden over de zorg van Wim. Hij heeft wel een haal van Baloe gehad omdat hij niet over zijn rug mocht aaien. Wens Ria beterschap toe. Verder wens ik jullie veel plezier op jullie spannende ontdekkingstocht in Amerika!!

• 24 Juli 2015 - 09:51

Hanneke:

Beterschap voor Ria!!

• 24 Juli 2015 - 12:29

Ingrid En Henk:

hoi hoi,

We zien dat jullie erg aan het genieten zijn, dus ga zo door.
    groetjes aan allemaal.
    En hou ons op de hoogte, want er is voor ELK wat wils zien we.
    Ingrid en henk

• 25 Juli 2015 - 06:37

Gert En Liz:

Fijn dat de poezels tevreden zijn. We hadden niet anders verwacht;) Jammer dat Balou dat op zo'n vreemde manier moet uiten. Meestal is rug ook prima, maar de buik niet. We hopen dat Wim er niet al te veel last van heeft?!
    Ja we genieten volop pap! Hahah ja inderdaad voor Elk wat wils;) Nu MOOSten we alleen nog wat ander wildlife zien te scoren;)