Howdy! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Howdy! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Howdy!

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cody

Als je in de stad Cody bent, dan denk je automatisch aan Buffelo Bill. Was dat niet het geval dan nu waarschijnlijk wel ;-)
Hij is de oprichter van deze stad. Is bekend geworden omdat hij goed op buffels kon jagen en een wild west show had met indianen en cowboys waar hij de hele wereld mee over trok.
Wat een kennis he?!:-P Dat hebben we vandaag opgedaan in het Buffelo Bill museum. Een museum met info over deze beste man die eigenlijk William F. Cody heet en informatie over de indianen die hier leefde. Naast deze informatieverwerking was er ook een leuke presentatie over de roofvogels die in dit gebied leefden en hun superkrachten; onzichtbaarheid, kracht, snelheid en kotsen (tsja ook dat is blijkbaar een superkracht). Dit laatste doet de gier als hij/zij in gevaar is om zo de vijand af te schrikken. Bij sommigen van ons is deze superkracht ook ontwikkeld of niet?! :-P
Na het museumbezoek was er een zogenaamde shoot out. Maar toen wij gingen kijken waren de klappertjespistolen al out geshoot. Dus maar in het hotel een spelletje gedaan. Helaas heeft Dirk het nu ook te pakken en werd het een yahtzee out tussen ons drieën. Maar omdat Dirk gisteren ook heeft mee gedaan met het spelletje, een foto van de spannende wedstrijd van gisteren.
We hopen dat Dirk snel opknapt! Met Ria gaat het gelukkig wat beter, al is zij nog wel verkouden.

Morgen een lange rit naar onze volgende bestemming: Keystone.

Liefs,
the Takkies

• 29 Juli 2015 - 00:23

Alie:

Het reisgezelschap blijkt ook superkrachten te bezitten. Ik ook maar dat ligt aan wat ik gegeten en gedronken heb hihihi. Beterschap gewenst!! en goede reis naar jullie volgende bestemming.

• 29 Juli 2015 - 17:46

Gert En Liz:

Haha dat fenomeen bij superkrachten kennen wij ook Alie;):P
    Dank je wel! We zijn inmiddels goed aangekomen en gaan snel de boel verkennen hier:)