Een leuke verrassing: Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Een leuke verrassing: Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Een leuke verrassing: Kamloops

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

08 Augustus 2015 | Canada, Kamloops

Een korte trip vandaag: van Clearwater naar Kamloops. Hier doe je 1 uur en 23 minuten over. Dat is hier kort, want 4 tot 6 uur onderweg zijn is hier normaal.
Dus eerst even lekker geskypt en daarna naar Kamloops. We waren zo vroeg dat we nog niet op de kamer konden. We zijn daarom maar naar de mall tegenover het hotel geweest. Hier heeft Liz waterschoenen gescoord voor het kajakken. Daarna naar het visitorscenter om te vragen wat Kamloops te bieden heeft. Vandaag een hoop. Er was namelijk een event waarbij er een straat (denk aan onze straat keer 10) was volgeladen met auto's. Hele oude auto's, oude auto's, nieuwe auto's en nog nieuwere auto's. Als was het voor een klein jochie wat moeilijk te behappen: "is deze dan van mijn jaar?" "Nee lieverd, deze is ook nog van voor jou tijd". "Oooh noooo!"
Dus deze straat maar afgestruind. Daarna naar het park, want daar was een ribsfest. 6 ribgiganten strijden dit weekend tegen elkaar om winnaar te worden van de beste rib (oftewel sparerib). Deze kun je proeven (wel tegen betaling) en dan smsen welke je het beste vindt. Ook een jury (inclusief oom agent, die wel eens wat anders dan donuts wilde) proefde en oordeelde. De winnaar wordt morgen bekend. Helaas zijn wij niet bij de uitreiking, maar we hebben wel wat geproefd. Het was een heus (alla Duits) feest, met lange tafels en live muziek. Ook hier kwamen we met leuke mensen in gesprek. De man met wie we praatte had nog wel een leuke route suggestie. Maar wij denken dat die een paar dagen duurt en dat we die maar overslaan, anders komen we nooit thuis ;-)
Het was een leuke dag, wat we weer niet hadden verwacht van een tussenstop!
Nu gaan we nog even van de glijbaan roetsjen. Ons hotel heeft namelijk een zwembad met glijbaan en die moet natuurlijk getest worden.

Dus plons en tot morgen :-)

Liefs,
the Takkies

• 09 Augustus 2015 - 09:16

Karin:

Hoihoi we genieten echt van jullie verhalen! Gaaf om te lezen. Tot snel! X

• 09 Augustus 2015 - 10:24

Michel Rolinda Annelynn:

Hi!

Zo grappig om te zien wat jullie allemaal tegen komen en beschrijven ;)
    Zijn echt van die dingen die je ook vaak op tv of in films ziet en jullie maken dat mee en zien het daadwerkelijk! Erg grappig :D

Enjoy enjoy :)

liefs

• 09 Augustus 2015 - 12:48

Dirk En Ria:

Mooi al dat oude spul. Lekker van die glijbaan, jammer dat ik die mis.

• 09 Augustus 2015 - 19:37

Gert En Liz:

Dat is altijd leuk om te horen! Dank je wel Karin :-)

Haha ja, daar lijkt het wel op he?! Maar dat kwamen we toen ook bij jullie tegen. Gaan we doen en leuk dat jullie met ons mee reizen Ro, Mich en Annelyn!

Zeker! Blijft leuk Dirk en Ria! Gaan we thuis nog een keer glijden ;-)