Wat een heerlijkheid!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Wat een heerlijkheid!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Wat een heerlijkheid!!!

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

17 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Wat een gezelligheid zo'n B&B. 's Morgens aan tafel met onbekende mensen en te horen wat hen hier brengt, wat ze allemaal hebben beleefd en zelf je vakantie dingen delen is heel erg leuk!
Vanmorgen met andere gasten aan het ontbijt dan gisteren. Deze keer mensen uit Zwitserland, Canada en Israël. Hoe gezellig het ook is, het maakt het ook lastig om van tafel te gaan en gedag te zeggen om dat je de ferry wilt halen.
Uiteindelijk toch gedaan en maar besloten om vaker een B&B te boeken.
Het was erg druk en hoewel we ruim op tijd waren (ja, ja het van der Linden kwartiertje is deze vakantie maar één keer aanwezig geweest dus we kunnen het wel ;)), waren er andere mensen eerder die de boot op mochten. En dus moesten we twee uur wachten. Maar dat was niet erg.We hebben ons wel vermaakt met een grote koffie van de Starbucks, telefoon en boek.
Daarna lekker verder relaxen op de ferry en voor we het wisten waren we back in Vancouver!
We zitten weer in een onechte B&B (iemand die een huis gekocht heeft, kamers verhuurd en zelf niet aanwezig is). Daar even opgefrist en toen door naar Stanleypark. Hier zijn we eerder geweest, maar nog niet aan de kant van de zonsondergang. De kant van Third Beach. Onderweg gestopt om weer wat etenswaren te scoren bij de supermarkt voor een picknick op het strand. Daarna snel door gereden, de auto geparkeerd en ons klaar gemaakt voor een wandeling langs en over het strand. Wat een prachtig uitzicht weer. Daarna de koelbox te voorschijn getoverd en een lekker plekje op het strand uitgezocht. Wat een heerlijkheid en wat een pracht!!
We hebben ons weer los weten te weken van al het moois en zitten nu op onze kamer ons voor te bereiden op onze dag in Seattle.
Wederom zoveel te zien en te weinig tijd. Maar genieten met volle teugen!!

Liefs,
the Takkies

• 18 Augustus 2015 - 08:36

Dirk En Ria:

Die tongen betekenen zeker: wij zitten lekker hier en jullie in de regen, lekker puh?
    Geniet nog maar even van dat moois.

• 20 Augustus 2015 - 18:26

Gert En Liz:

Haha, je zou het bijna denken.... ;-)
    Nee, het is een standaard Liz foto. Alleen nu samen :-D