Supercalifragilisticexpialidocious - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Supercalifragilisticexpialidocious - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Supercalifragilisticexpialidocious

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Teton Village

Een goede manier om deze dag te beschrijven.
Vanmorgen zijn we op pad gegaan naar Grand Teton voor een hike om het Lenny Lake. Dit is een erg groot meer. We hebben om het hele meer gelopen, wat ongeveer 3 uur in beslag neemt. Ondertussen een uurtje lekker bij het water gezeten om te lunchen en even met de voetjes in het water te peddelen. Echt genieten! Zowel van de natuur, als de rust. Heerlijk! Tijdens het wandelen konden we weer wat wildlife van onze checklist afstrepen: eekhoorntjes, bonte spechten, een osprey (visarend) en een gele kamikaze vogel, waarvan we alleen een foto hebben, maar geen naam. De Elken wilden zich vandaag niet laten zien. Terwijl we ze wel op het "spoor" waren...
Voor het laatste stukje van het rondje kon je kiezen om verder te lopen of een bootje (een soort rondvaartboot, maar dan op snelheid) in te stappen. Dit laatste hebben wij gedaan. Lekker zo'n briesje op het water.
Daarna snel terug gereden naar Jackson waar Patty en PJ op ons stonden te wachten. Nee, dit waren geen uitsmijters of beroemde Amerikanen, maar de paarden die ons een mooi stukje uit rijden zouden nemen. We konden hun rug op, om zo een stukje de bergen in te rijden en boven te genieten van het mooie uitzicht over Jackson en zijn bergen. Prachtig! Het was een rustig ritje (de paarden kenden de trail als de zak van hun zadelzakken), op twee galopjes na. Dit was even schrikken voor deze onervaren ruiter, maar leek spectaculairder dan het lijkt.Al lijken voor je gevoel die 10 seconden dat een rodeo er niks bij is.
Op de weg terug naar het hotel (we hebben nu maar een Ford genomen in plaats van een Fjord;), kwamen een Bald Eagle tegen. Oftewel een zeearend. Deze zat rustig op een elektriciteitspaal. Deze schrijfster en partner in crime, zaten wat minder rustig in het zadel van hun Ford. En dus met gierende banden een u-turn gemaakt, de auto uitgesprongen en beginnen met schieten (uiteraard met fototoestel en videocamera).
Wat een dag en wat een afsluiting. Gaaf hoor!!

We gaan er lekker van na genieten met de oogjes dicht.

Sweet dreams!

Liefs,
the Takkies

• 27 Juli 2015 - 00:21

Alie:

het was de bedoeling de reactie maar 1x te plaatsen. hihihi !!!!

• 27 Juli 2015 - 08:22

Gert En Liz:

Dank je wel! We zijn blij dat je zo enthousiast bent dat je het gewoon 3x zegt;):P

• 27 Juli 2015 - 20:53

MariekedG:

Wat cool dat jullie al die vogels in real life and action :P hebben gezien!