Cock-N-Balls - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Cock-N-Balls - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Cock-N-Balls

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

19 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Portland

Vandaag voor het laatst Seattle in...juh...lullig. Voor dat we naar huis gaan... juh...lullig.
We hebben de bus nog een keer gepakt om naar het Colombia Center te gaan. Dit is een hoog gebouw (welke niet in Seattle, maar deze is wel errug hoog!), waar je bijna 360 graden uitzicht hebt over de stad en ook de Space Needle. Columbia Tower is namelijk hoger dan de Needle en is een stuk minder toeristisch. Yess!! Dus rust aan de top. We hebben het meteen hogerop gezocht en zijn naar de 73e verdieping gesjeest met de lift (zoo, wat gaat dat ding hard, in 30 seconden van begane grond naar 73). Daar heb je de Skyline view! Gaaf om zo om je heen te kijken en de stad, met bijbehorende uitleg, te zien. Daarna afgedaald naar de 40ste verdieping voor een Starbucks met uitzicht!
Toen moesten we toch afscheid nemen van Seattle :-(.. juh..lullig!.
Onze laatste stop zat op ons te wachten.
En dus schrijven nu het blog vanuit Portland.
Vanavond hebben we de trein (het is meer een tram) genomen naar de stad. Hier hebben we rond gelopen bij het Pioneer Square. Dat is een bekend plein, waar mensen met elkaar afspreken of er dingen georganiseerd worden. Daarna naar Oldtown. Hier gingen we namelijk op zoek naar Voodoo Doughnut. Een bekende donutwinkel. Wederom moesten we in de rij staan.
Deze shop staat namelijk bekend om hun versierde en bijzondere ontwerpen van donuts. Er kwam heavy metal muziek naar buiten galmen en stoere mannen (geen vrouw te bekennen) runden de zaak en maakten hun bekende creaties. Wij hebben 3 doughnuts besteld, waarvan twee bekende. De vooodoo douggnut en je raad het misschien al.. juh.. lullig. de cock-n-balls. Deze laatste ziet er uit als... ja, inderdaad...
Deze lul van een doughnut hebben we als eerste geproefd. Heerlijk!!
De rest bewaren we nog voor de volgende keer, want zo'n l.. doughnut vult best wel..
Morgen gaan we de omgeving om Portland heen verkennen. En de voodoo is nog over dus pas maar op :-P

Liefs,
the Takkies

• 20 Augustus 2015 - 10:37

Dirk En Ria:

Wat lullig dat je dat moest eten, maar smolt alleen in de mond?????????????????
    Veel plezier in Portland en denk aan de reistips van ons. Groetjes aan de serveersters van Shari's.

• 20 Augustus 2015 - 18:24

Gert En Liz:

Hahahha, jaw hoor ;-)
    Gaan we zeker doen! Wij zijn er klaar voor:-)