Jaaa, we mogen weer bloggen!!!:D - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Jaaa, we mogen weer bloggen!!!:D - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Jaaa, we mogen weer bloggen!!!:D

Door: Takkie

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

23 Juni 2015 | Nederland, Veenendaal

And so we are back from out of space...
Intussen zijn we een aanzoek, bruiloft en een naamsverandering verder.
En ergens tussendoor ook nog de voorbereidingen voor onze big trip to the West.
Een jaar of twee geleden zaten we bij Dirk en Ria op het balkon te kletsen over Amerika (tsja, waar moet je het anders over hebben, het weer is al zo veranderlijk). Liz vroeg wanneer zij weer de plas over zouden steken. In 2015 was het antwoord. Of we mee mochten. Ja dat mocht wel. Dat kan mooi als huwelijksreis dacht Liz (Liz plant graag vooruit;)). En zo gezegd, zo gedaan. Gert had popped the question, Liz zei ja, en vervolgens is de familie Takken een kletskous rijker.

Na een paar strubbelingen hebben we dan toch de reis rond. 19 juli zullen we richting Denver vertrekken. De dag daarna zullen we met Dirk en Ria mee liften naar de Old Faithfull, Buffelo Bill en de gezichten in de berg. Daarna zullen wij een stukje vliegen om vervolgens de meren, beren en orka's te bewonderen.
Hier gaan we vijf weken over doen.
Vanaf 19 juli zullen wij jullie weer elke dag (als wifi het toe laat) informeren over het wel en wee van de Takkies.

So stay tuned!

Liefs,
The Takkies

• 23 Juni 2015 - 23:23

Rolinda:

Wij willen natuurlijk wel weer up to dated blijven ;) dus bij deze.. gooi ons maar in die leuke mailing list :D
    Can't wait to read ALL about it!!!

Liefssss