De sleutel tot de steen gevonden - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu De sleutel tot de steen gevonden - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

De sleutel tot de steen gevonden

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Rapid City

Inderdaad, we zijn in Keystone beland. Na een heeeeeele lange rit van 9,5 uur, met een pauze van ongeveer een uur zijn we dan toch de auto weer uitgerold en hebben ons het hotel in gesleept. Okee okee, zo erg was het niet, maar het was wel een lange rit. Een klein beetje onze eigen schuld, want het laaste stuk hebben we de scienic drive way gepakt. Dat is een mooie weg door het bos, die binnen door gaat en dus niet over de snelweg.
Snel ingecheckt en de koffers de kamer in. We hebben snel even in het leuke "stadje' (meer een gehucht, Renswoe is groter), rond gewandeld. Maar als snel hebben we heerlijk gegeten in een soort rodeo-achtige saloon en daarna een ijsje gegeten. Ria wilde wel twee scoops, maar toen ze zag hoe groot 1 scoop was, hoefde ze maar de helft van 1 scoop. Je bent wel in Amerika dus ook de maten van de bolletjes ijs zijn erg groot. Wat hier in Amerika 1 bolletje is, is bij Valentino's (de favo ijssalon van Liz) 4 bolletjes. Het meisje die de ijsjes gereed maakte voor consumptie, keek een beetje vreemd, want ook de heren haakte af en hoefde geen hele scoop. Gelukkig was Liz haar redder in nood en nam zij wel een hele scoop (hoe kan het ook anders):D Het ijs was lekker en dus weet je waar je de komende dagen Liz zult vinden...;-)

Vanaf het hotel (helaas niet vanaf de kamer) hebben we view op de zijkant van de ugly presidents (zoals Gert ze al heeft omgedoopt). Dat is wel gaaf! 's Avonds zijn ze zelfs verlicht.
Het wordt dus tijd om ze van dichtbij te gaan bewonderen. Dit zullen we ergens de komende dagen doen. Wanneer? Dat lees je later :-)

Liefs,
the Takkies

• 29 Juli 2015 - 09:10

Ans:

Ik had denk ik ook gewoon 1 zo'n scoop gekozen !! Ijs past altijd !!

• 29 Juli 2015 - 14:17

Mam:

just my girl ;-) Top ! Zo'n ijsje moet je gewoon lekker van genieten ;-)

• 29 Juli 2015 - 17:41

Gert En Liz:

Haha nou inderdaad Ans!! Helemaal mee eens;)

Inderdaad mam! En dat hebben we ook zeker:)

Tags: Keystone, Ijsje