Tony - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Tony - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Tony

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, Rapid City

Nee, dit is niet de nieuwe vriend van Liz, maar wel een leuke vent.
Hoe of wat, lees je zo, als je wat naar beneden scrolt, maar first things first.
Vanmorgen hebben we heerlijk buiten ontbeten. We hebben een prachtig hotel wat ons doet denken aan het hotel in Yosemite (Ro en Mich jullie weten welke we bedoelen, de rest mag wel terug lezen in het andere blog gertenlizgoingtoamerica.waarbenjij.nu). Daarna besloten we om naar Bear Country te gaan. Het lijkt een beetje of Safari Park Beekse Bergen. Je rijdt met je auto door een landschap met de dieren die hier leven. Zoals de bighorn sheep, the black bear, the elk, etc. Daarna parkeer je de auto, mag je de auto uit en kom je bij een plek waar een aantal dieren zitten die in zo'n ruimte zitten net als in de dierentuin. Volg je het nog??
Anyway... de schattigste dieren die hier zaten waren toch wel de rivierotters en de berenwelpjes! We konden uren naar deze beestjes kijken die lekker met elkaar aan het spelen waren. Veel foto's en aahs en oohs en "oooh kijk nou's" later, zijn we weer terug naar het hotel gegaan. Daarna even gerelaxed en toen Keystone in. Dit is een straat lang, met vooral giftshops. Deze even bewonderd en toen kwam Tony op ons pad.
Sinds we in Wyoming zijn zien we overal motorrijders. Inderdaad, in Nederland zie je er ook heel veel, maar hier nog meer. Viel ons al op, maar ja we dachten cowboystaatje; zal er wel mee te maken hebben. Nu we hier in Keystone zijn,zijn we er achter gekomen dat er een groot motorevent aankomend weekend is: een rally. Ook hier een drukte van belang en staat de hele straat vol met motors en rijden er overal motorrijders voorbij. Je kan het je niet voorstellen, maar de straten zien er zwart van. Vooral Harley Davidsons zijn hier erg in trek (nu volgt Tony echt waar :-P).
Liz leek het erg cool om achter op de motor te zitten en dus trok ze de stoute gympen aan en stapte ze op een stel af om te vragen of ze op de foto mocht met de Harley en zijn bestuurder. Inderdaad, goed geraden, de bestuurder heet Tony.
Tony was erg enthousiast, zowel over het feit dat we met hem op de foto wilden, als waar we vandaan kwamen, als de trip die we aan het doen zijn en het feit dat we honeymooners zijn! We hebben erg leuk met ze gepraat en foto's geschoten met Tony, zijn vrouw en vrienden die mee waren. Wat stoer en gaaf!!
Nu nog een ritje op de motor en er kan weer gevinkt worden;)

Gert en Liz hebben de dag afgesloten met een drankje in onze stamkroeg (er is er hier maar 1 dus dat is makkelijk;-)) waar een zanger en zijn net spelende toetsenist aan het spelen waren.

Op naar de dag van morgen! :-)

Liefs,
the Takkies.

• 30 Juli 2015 - 13:12

Mam :

Vet stoer !!!!!!
    Super dat je dat zo maar durfde , maar t levert wel leuke plaatjes op
    Schattig die beertjes .