We went bad in the Badlands - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu We went bad in the Badlands - Reisverslag uit Rapid City, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

We went bad in the Badlands

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Rapid City

Feeling hot hot hot! Vandaag bereikte we de 38 graden ongeveer. Erg warm dus. Vandaag stond hiken in de Badlands op het programma. Dit hebben wel wel gedaan, maar ingekort. De Badlands zijn een beetje een combi van Bryce en met wat fantasie de Grand Canyon. Een prachtige omgeving, maar erg droog en dus erg warm. We hebben een tweetal korte wandelingen gemaakt, foto's genomen en weer terug naar de auto. Bij de auto werd Dirk (of de grote intimiderende man, zoals Gert zei) weer gevraagd om foto's van een paar bikers te maken. Uiteraard deed hij dit, maar wel weer met een tegenprestatie. Liz had haar rondje achterop de motor nog niet gehad en dus..... ja, hoor; Liz mocht een rondje achterop bij Jeff. WOEHOE!!! Erg gaaf. Geen rondje over de parkeerplaats, maar echt een rondje door de Badlands. Hoe gaaf is dat!!! Liz kwam stralend terug! Gelukkig staat het op film en heeft Ria een paar leuke foto's gemaakt.
Daarna moest Liz even bij komen en zijn we snel naar de Wall gegaan. Dit is een heuse bezienswaardigheid in Rapid Citty! Het is een soort winkelcentrumpje met souvenirshopjes. Hier hebben we rond gewandeld en een paar dingen gekocht.
In de buurt zat een grote shoppingmall waar we hebben rondgestruind en Liz haar Levi's heeft gescoord (Liz en haar viernamige mannen... Tony, Dale, Jeff, Levi. Maar de allerbelangrijkste is ze mee getrouwd en dat is Gert!).
Op z'n Amerikaans hebben we de dag afgesloten met een hapje bij de Denny's (de veredelde Mac), een drankje bij de stamkroeg en een ijsje bij het kampvuur.
Het was een leuke laatste dag met Dirk en Ria.
Wij hebben erg genoten en zijn super blij dat we met hen mee mochten en de mooie/leuke dingen die we met hen hebben beleefd!
Vanaf morgen mogen zij weer (net als jullie) reageren op ons blog :-P, vliegen wij naar Helena en gaan zij naar Denver.

Fijne dag en tot morgen!

Liefs,
the Takkies

• 01 Augustus 2015 - 08:24

Mam:

Stoere motorchick heb ik toch <3
    Prachtig uitzicht daar !
    Fijn dat jullie zo'n lief stel bij je hadden , fijne vakantie nog Dirk en Ria .
    Ik weet niet of ik kan reageren , komende dagen .
    Kan jullie waarschijnlijk wel blijven volgen op mn mobiel , maar verder . . .
    Weet dat ik aan jullie denk .
    Liefs mam

• 01 Augustus 2015 - 08:57

Ans:

Hoi Gert en Liz, wat leuk dat mijn vader ' de grote intimiderende man ' is. Hahahahaha !!!!

• 01 Augustus 2015 - 09:02

Hanneke:

He, wat stoer! Nu ook nog zo'n motormuisoutfit he? ;-)

• 03 Augustus 2015 - 08:12

Gert En Liz:

Ja, was zeker fijn en gezellig. Komt vast goed mam. Fijne vakantie!

Nou he Ans. Maar het klopt in die zin; bij de Amerikanen is hij inderdaad erg groot!!

Eigenlijk wel he Han. Kijken of we die nog kunnen scoren, of een deel daarvan ;-)