Samen en toch een beetje alleen... - Reisverslag uit Whitefish, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu Samen en toch een beetje alleen... - Reisverslag uit Whitefish, Verenigde Staten van Gert en Liz Takken - WaarBenJij.nu

Samen en toch een beetje alleen...

Door: Gert en Liz

Blijf op de hoogte en volg Gert en Liz

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Whitefish

En dan was toch het moment daar... Het afscheid dat we moesten nemen van Dirk en Ria. Na twee weken gezelligheid gingen zij vanmorgen naar Denver en wij naar Whitefish. Gisteravond al afscheid genomen van Ria en vanmorgen van Dirk die ons heeft afgezet op het vliegveld van Rapid City. Vanaf daar hadden we een vlucht naar Salt Lake City en vanaf daar naar Helena. De oplettende kijker had natuurlijk al lang door dat dit erg om is, dat klopt, maar naar kleine vliegveldjes is het niet anders. En Helena heeft inderdaad een klein vliegveld. Het had maar één bagageband :-D
Alles ging goed en daarna de auto opgehaald en naar onze eindbestemming Whitefish gereden. Een flinke trip dus vanavond lekker rustig aan gedaan.
Morgen gaan we hiken in Glacier NP. Het was vandaag hier 100 Fahrenheit. Dat is 40 graden. Morgen is dit ook de voorspelling dus we willen erg vroeg bij zijn.

Geniet van de zon!

Liefs,
the Takkies

P.S. omdat het een kort, niet bijzonder verslag is een paar weetjes.
Wist je dat......?
- We begonnen in een Ford deze reis en daar nu ook mee eindigen? Het is
Ford Escape. Dus jee toch een hoge auto (ja, ik weet het Wendy;
inderdaad een juppenbak hihi;))
- Je hier ook bij een 1 uur durende vlucht je een gratis hapje en drankje
krijgt.
- De diesel hier vaak duurder is dan de benzine.
- Je hier op bepaalde radiozenders dezelfde muziek hoort als in Nederland
op de radio (behalve Nederlandstalig natuurlijk;))
- Je hier steeds meer fietsers hebt. En ze daar ook soms fietspaden voor
hebben.
- Een Milkyway hier een Mars is.
- We elke keer door verschillend gebied rijden. We begonnen met bos,
daarna geisers, prairie en nu weer bosgebied.
- Amerikanen erg aardig, behulpzaam en erg enthousiast zijn (nja, de
meeste dan).
- We nu lekker gaan slapen.

• 02 Augustus 2015 - 12:43

Michel Rolinda En Annelynn:

Glacier point! :) wat tof en super leuk jullie verhalen te lezen
    Elke reis met 'n opdracht? Deze reis met zoveel mogelijk bikers op de foto? ;) erg grappig

Hopelijk hebben jullie vandaag overleefd en was het allemaal onwijs mooi
    Have Fun komende dagen ;)

Liefsss

• 03 Augustus 2015 - 08:10

Gert En Liz:

Haha je zou het bijna denken he?! Nee, Liz wilde heel graag een ritje op de motor. Bij de eerste hebben we het niet gevraagd, bij de tweede was het te gevaarlijk in de omgeving waar we toen waren en bij de derde mocht het. Maar ja bewijs moet ook geleverd worden, dus vandaar de foto's ;-)
    Dank jullie wel:)